Politica de retur
Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site. Puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii (in cazul in care produsul nu mai este disponibil.
Produs nefunctional in primele 48 ore (2 zile lucratoare) de la receptie. In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, in urma notificarii scrise sau prin prezentarea la sediu in termen de 48 de ore de la primirea produsului
Produs in colet deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator.
Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat.
Produse fara drept de returnare:
- produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar.
- produse susceptibile de a se deteriora sau a expira rapid.
- produse consumabile desigilate aferente oricarei categorii de produse din oferta.
- produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente.
Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc. Produsele aduse in stoc in urma unei comenzi speciale ferme si a efectuarii platii in avans, nu pot fi returnate.
Dreptul de denunțare unilaterală
OUG 34/2014 Art. 9. - (1): condițiile și modalitățile de exercitare a dreptului de denunțare unilaterală, pentru cazurile prevăzute în prezenta ordonanță, sub forma clauzei următoare: "Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fară penalități și fară invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului său, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului".
OUG 34/2014 Art. 14. - (1): "Consumatorul returnează produsele fară întârziere nejustificata și în decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat comerciantului decizia sa de retragere din contract în conformitate cu art. 11. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi de consumator înainte de expirarea perioadei de 14 zile."
OUG 34/2014 Art. 14. - (3): Clientul este direct responsabil de diminuarea valorii produselor, ce rezultă din manipularea sau utilizarea acestora pe toată perioada în care s-au aflat în posesia sa, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționarii produselor.
OUG 34/2014 Art. 16. - (e): Exceptări de la dreptul de retragere: "furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator;"
*Produsele de igienă personală (ex.: periuță de dinți) se pot returna doar dacă nu au fost folosite (trebuie sa fie sigilate).
Dacă ai primit produsul incomplet sau neconform, este necesar să ne semnalezi acest lucru în maxim 48 de ore de la primirea comenzii. Orice sesizare ulterioară nu va fi luată în considerare.
Conform legislației în vigoare, politica de retur a produselor se aplică doar pentru achizițiile făcute de persoane fizice.
Mai multe detalii despre OUG 34/2014 regăsiți aici.
Condiții de returnare:
- Toate produsele comandate online se pot returna în maximum 14 zile de la primire.
- Produsul trebuie să fie returnat în condiții de siguranță, pe cât posibil în ambalajul original, pentru a evita deteriorarea acestuia la manipulare și/sau transport.
*Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producător pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent în mod obligatoriu, prezența lui fiind specifică producătorului. Prezența sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra că produsul este exact în formă și condițiile în care a fost eliberat de către producător. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renunțare la contract. - În cazul returului fără ambalaj și accesorii, acesta nu mai poate fi pus în vânzare la prețul la care a fost vândut către client, caz în care diminuarea de valoare în procent de [.]% din prețul de achiziție va fi suportat de către client/cumpărător. Suma reprezentând valoarea de diminuare va fi reținută din prețul plătit pentru acesta, consumatorului urmând să-i fie returnată doar diferența.
- Dacă în comandă sunt mai multe produse din același model, se acceptă retur doar dacă a fost desigilat sau dezambalat un singur produs din modelul respectiv.
- Produsele achiziționate sub formă de pachete (kit / pachet promo) sau care beneficiază de produse sau vouchere cadou, se pot returna doar sub formă de pachet sau împreună cu produsul cadou, iar voucherul va fi anulat. Dacă voucherul a fost utilizat, se va opri suma aferentă acestuia din suma totală ce urmează a fi rambursată.
- Produsele de igienă personală (ex.: periuță de dinți) se pot returna doar daca nu au fost folosite (trebuie sa fie sigilate). (Conform art. 16 - (e) din OUG 34/2014).
- Produsele ce au bandă adezivă (ex. bandă led) se pot returna doar dacă folia protectoare de pe banda adezivă nu a fost îndepărtată, iar produsul este intact.
- Produsele trebuie împachetate corespunzător pentru a fi protejate împotriva eventualelor deteriorări din timpul transportului.
- Lipsa sau deteriorarea etichetelor, sau a marcajelor de pe produse poate atrage refuzarea cererii de retur.
- Contravaloarea produselor se va returna în maximum 14 zile. Suma înapoiată va include, dacă este cazul, costul transportului plătit pentru expediarea inițială a comenzii.
- Costul transportului pentru returul produselor va fi suportat de către client.
- Pentru comenzile plătite cu cardul suma va fi returnată pe același card utilizat la tranzacționare, în decurs de 14 zile de la acceptarea returului.
- Pentru comenzile plătite prin Transfer bancar sau Ramburs, avem nevoie să ne transmiteți un cont IBAN în care să efectuăm transferul.
Cererea de retur se face din "Contul meu", secțiunea "Comenzile mele" - se alege comanda pentru care se dorește retur total sau parțial prin apăsarea butonului "Detalii comandă", se bifează căsuța din dreptul produsului pe care doriți să îl returnați, apoi apoi apăsați butonul "Solicită returnare".
Dacă ați efectuat comanda fară un cont de client, puteți cere returnarea produselor din pagina de Contact, astfel: Selectați în prima căsuță "Returnare produse", completați datele cerute, iar în secțiunea "Mesaj" este necesar să ne comunicați ID-ul (numărul) și data comenzii și produsul/produsele pe care doriți să le returnați, sau să descărcați și să completați formularul de retur disponibil aici.
Pentru informații suplimentare legate de returnarea produselor, ne puteți contacta folosind oricare din metodele de contact afișate in pagina de Contact, sau prin Formularul de contact de Luni pana Vineri, în intervalul 0900 - 1800.